påskhelgen :/

i lördags åkte jag ambulans (utan blåljus) in till östra för jag spydde och hade 41 graders feber och klarade inte sitta upp,
igår hade jag ett infektionsvärde på 160 idag är det 260, alltså värre, därför är jag trött idag, förutom tröttheten och smärtan i ryggen som jag har för att jag inte har mina vanliga tabletter utan får dem i dropp, förutom det så mår jag bättre, har fått i mig en drickyoghurt och skall försöka få i mig en till. vi får hålla tummarna om att jag får behålla båda i magen... kram!
Min långfredag var bra som vi firade hos farmor, vi fick middag, kött med potatis och farmorsås suuuupergott!! och sen så fick vi tårta och så istället för någon påskmat , vilket jag tycker är superbra då jag inte egentligen gillar påskmat, 


i lördags började allt bra, jag mamma och pappa åt grillad lax och satt sen ute en stund i sensolen, men sen på kvällen började jag få frossa  till slut blev så att jag åkte ambulans (utan blåljus) in till östra för jag spydde och hade 41 graders feber och klarade inte sitta upp för jag fick kramper i magen efter kräkningarna,
igår, söndag, hade jag ett infektionsvärde på 160 idag är det 260, alltså värre, antagligen därför jag är så trött idag, förutom tröttheten och smärtan i ryggen som jag har för att jag inte har mina vanliga tabletter utan får dem i dropp, ja förutom det så mår jag bättre, har fått i mig en drickyoghurt och skall försöka få i mig en till. vi får hålla tummarna om att jag får behålla båda i magen...

kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Bra å se ett livstecken från dig.



Hoppas du får beåhlla allt du äter.

2011-04-25 @ 16:21:12
Postat av: Jennie Isabelle Poulsen

om du har kommit hem och mår bra, tänkte tyå jag och rasmus ha en baklänges middag, inte helt bestämt än men troligivist till helgen om du vill komma, kommer med mer info när jag vet

2011-04-25 @ 18:09:08
Postat av: felicia

Hoppas verkligen du blir bättre snart, puss på dig :)!

2011-04-25 @ 18:28:39
Postat av: Anonym

Ska kanske vara två g i blogg? ;-)

2011-04-25 @ 20:23:26
Postat av: Anonym

så ska det vara alltså! Krya på dej vännen!

2011-04-25 @ 21:19:16
URL: http://ienmammashuvud.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Ledsamt att du fått åka in igen, men du är en kämpe Rebecca, det har du visat hittills

Varm kram, snart är du hemma igen !

2011-04-25 @ 22:26:57
Postat av: Anki

Det var inte alls i onödan som jag satt med dej och väntade på ambulansen. Jag är glad att jag kunde få göra något för dej det vet du. Även små saker i bland känns stora. Kram mitt hjärta!

2011-04-25 @ 22:29:57
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Anki

Det var inte alls i onödan som jag satt med dej och väntade på ambulansen. Jag är glad att jag kunde få göra något för dej det vet du. Även små saker i bland känns stora. Kram mitt hjärta!

2011-04-25 @ 22:33:39
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Anki

Det var inte alls i onödan som jag satt med dej och väntade på ambulansen. Jag är glad att jag kunde få göra något för dej det vet du. Även små saker i bland känns stora. Kram mitt hjärta!

2011-04-25 @ 22:33:40
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Anki

Kram

2011-04-25 @ 22:34:43
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Elisabet Roslund

Hoppas att allt blir bättre snart!

Tänker på dig varje dag.

Kram/Elisabet

2011-04-26 @ 07:27:49
Postat av: Sofia

Tänker på dig varje dag och hoppas att du blir bättre och får komma hem snart. Massor och massor med kramar.

2011-04-26 @ 12:15:36
Postat av: Anna

Jag hoppas att du mår bättre och snart är hemma igen.Massor av kramar,tänker på dig.

2011-04-26 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0