Play/Pause

sådärja, nu har jag settt trean, den jag sett minst gånger, snart ska jag se fyran,

anledningen till att jag tar pauser mellan filmerna är för att jag skall hålla igång bloggandet och inte känna att jag inte hinner eller att det blir för mycket att skriva på en gång, 
okej, just nu kanske jag inte har så värst mycket att skriva då det inte hänt så värst mycket sen förra gången jag skrev, men jag skall ändå se till att jag är igång med skrivandet, 

Mina föräldrar berättade precis att pappa skulle undersöka vad det var för konstigt brötande som grannen höll på med eller om det var ett flygplan som lät så mycket, men ljudet kom från filmen i mitt rum, han är nog inte van vid att jag har sourround systemet hehe.. 

Nu blir det Terminator salvation. bye!

(Glöm inte att ställa frågor eller be om råd -->HÄR<--)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Ha ha typiskt Pappa Benny!!!

2011-04-18 @ 18:48:00
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Sofia

Låter kul. Ha det bra. Kramar.

2011-04-19 @ 12:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0