Terminator

Idag vaknade jag försent då jag lovade att vara färdig när mamma kom hem från jobbet men det blev snarare så att hon väckte mig när hon kom hem, jag skyndade med att äta frukost och görs iordning mig så vi kunde åka till kungsmässan där vi köpte presenter, pappa fyller år imorgon plus att vi ska på kalas i helgen. när vi kom hem så åt vi, tyvärr så gillar inte jag falukorv typ, och vi hade bara vitfiber pasta!? hemma så jag åt inte så mycket. Nu har jag pause i ett minimaraton med terminatorfilmerna, har lånat dem av Christopher förutom tvåan för den var typ regristrerad på nåt annat land så den gick inte att spela i min bluerayspelare, som tur var har jag sett den innan, antagligen är det tvåan jag har sett flest gånger.. 
nu skall jag jag fortsätta mitt minimaraton, 

Ha det bäst! 


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Du ser bra ut i korthår. Men de ska kanske vara lite mer spretigt, som Tanja i Red alert. 1an alltså. Jag får nog kanske hitta bättre exempel på va ja menar.



Första terminatorn var ju bäst. 3an var svagast.



Terminator är kult! Sådeså.

2011-04-18 @ 17:18:47
Postat av: Anki

Tjejen du är så fin i ditt korta hår!!

2011-04-18 @ 18:49:12
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är så fin i kort hår , ha det kul med terminatorfilmerna.Kram.

2011-04-19 @ 11:59:37
Postat av: Erica

gissa vad?!?!??! Utan att jag ens sagt något så sa precis Vic till mig nu att du påminner lite om Natalie portman!



VA VARE JAG SA!!!! SÅ SÖT ÄR DU!!! :D

2011-04-28 @ 21:33:47
URL: http://itaerica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0