Tidsinställt Grattis!

(Hej! Då jag tror att jag kommer att ha fullt upp med att göra iordning mig imorgon vid denna tiden så fixar jag detta tidsinställda inlägget klockan tolv på natten annars får ni inget att läsa förrän typ åtta om det går fel på sjukhuset. ni får gärna hålla tummarna om att det går bra;) Kram)
Min älskade far fyller 48 idag, Så alla får gå in på hans blogg och gratta honom.
som sagt var...  idag så skall jag till sjukhuset (anledningen till att jag inte hinner blogga imorgon bitti) sen när syrran  kommer hem så skall vi fira pappa och äta på Tiopepe!  SUPER NAJS - FÅGELBAJS ;)


°~^~°http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/questionsanswers/°~^~°

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sofia

Ha det så kul. Massor med kramar.

2011-04-19 @ 12:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0