April 4, 2011

Tjolahopp! 

Idag sov jag till typ halv tre eftersom jag inte kunde somna igår.
Sen satte jag mig  i solen en stund, fy fan vad skönt det var ute, så jävla synd bara att jag inte hade nån ork till att göra något, är fortfarande seg från infektionen eller vad det var jag hade, tror inte det är över än för jag har fortfarande huvudvärk dygnet runt, 
när pappa kom hem från jobbet köpte han pizza till mig och mamma, jag åt bara en fjärdedel typ så han fick mina rester.
Har tittat på filmerna "Matrix Reloaded" och "Eat, Pray, Love"
nu tittar jag på Ncis, hihi jag har beställt hela boxen så jag väntar på att den skall komma på posten. 

Imorgon skall jag till sjukhuset som vanligt, och sen till kungs med Jennie. :)




Jag ursäktar att jag inte orkade sminka mig för er skull idag, förlåt mig, men jag pallade inte.
Hoppas ni har det bra ses! 


Glöm inte "Råd och Svar" bloggen

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Hoppas att det blir en bra dag Rebecca!

Kram

2011-04-05 @ 08:09:57
Postat av: anna

Du är lika fin även om du har smink eller ej. Hoppas att du hade en skön dag i solen. Kram

2011-04-05 @ 10:17:38
Postat av: Sofia

Ja, du är jättefin i alla fall , hoppas du njöt av solen och att huvudvärken släpper snart. Kram.

2011-04-05 @ 13:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0