Värme nej tack!?

Hej jag fick visst lite tid över innan vi skall åka till sjukhuset, :) 
Jag har mest gjort iordning mig men det är så varmt hemma så att jag sitter i leggins och bh, haha! 
JÄTTEVARMT! typ panik! har ärvt från pappa om att svettas jättemycket och jag tycker det är så äckligt och pinsamt att svettas (därför också en anledning till att jag ogillar att träna) och minsta lilla svett gör att jag blir nervös ifall någon annan skall se och då blir det bara värre på grund utav nervositeten. så det blir liksom momennt 22, sen så gör tabletterna jag tar det ännu värre då jag blir varm på grund utav dom. Jag hatar det! Om det inte vore för alla ärr och bandagen och sånt så skulle jag kunnat klä mig svalare utan att känna mig så osäker. 

jaja nu skall jag sluta klaga på mig själv och värmen, ha det så bra ni värmeälskare ;) KRAM!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Får ja också va med i hata värmenklubben? På jobbet där vi jobbar har vi ingen AC. Så nu väntar några månader av varmt värme. Mutter



Men man måste ju tycka om värmen, de e ju inte PK å hata värmen. Så vi får ha hemlig medlemslista i våran värmehatarklubb.



Ja brukar ha svarta/mörka skjortor på jobbet, då syns det inte att man svettas så mkt.

2011-04-19 @ 12:40:23
Postat av: Ällan

Då lägger vi till en till i svetthatarklubben. Största orsaken till att jag vägrar att träna (simning går bra för där känner man inte svettningen). Har ågren när det börjar bli varmt - men klart bättre nu när jag väger mindre ;)

Hur går det för dig? Hur mår gänget på KU. Saknar er så grymt mkt! Kramar i massor

2011-04-19 @ 14:48:20
URL: http://www.prellan.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hoppas du svalnar ner . Massor med kramar.

2011-04-20 @ 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0