alla <3 Dag



Inte bästa kvaliteen på bilden men dessa underbart fina örhängena fick jag av bästa vännen Jennie i Alla hjärtans dag present, JAG ÄLSKAR DEM! och vet ni vad? hon har GJORT DEM SJÄLV!! 
Hela dan har vart underbar trotts att jag förlorade på bowlingen och där även ramlade genom att knät typ vek sig så jag nu har jätteont i det, aja, imorgon händer nog absolut ingenting, det blir nog skönt,

Onsdag ska jag och annika ha systerdag med chokladbollsbakning och Bowling, hon vill Ockå göra det men det hade blivit för stressigt om hon skulle försökt hinna med det idag, 

Nu skall jag äta en Chokladboll från ica maxi, dom som dom gör där på plats med pärlsocker på är jättegoda, nästan som att göra dem hemma, mn dyyra är dom,, i alla fall, hoppas ni har haft det sån bra dag som jag idag,
CIAO!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anna

Vilka fina örhängen du fick, vad duktig hon är som har gjort dem själv. Vilken otur att du ramlade vid

bowlingen.Ha en riktig bra dag med Annika på onsdag. KRAM

2011-02-15 @ 09:00:21
Postat av: Mimmi

Jennie hade en till överraskning till dig men den glömde hon ;) jag hade nämligen gjort ett par örhängen till dig också :) men du får de nästa gång ni ses eller när du kommer hit! :) (hörde nämligen från en fågel att du gillar örhängen) ;)

2011-02-15 @ 09:51:58
Postat av: Sofia

Jättefina örhängen , synd att du ramlade vid bowlingen. Hoppas du hade kul ändå och att du har roligt på onsdag. Kramar.

2011-02-15 @ 12:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0