bak med moster :)

Hejsan allihopa! 

Idag när jag hade fått sova ut och så så åkte jag hem till moster, 
vi tog det lugnt, satt först och hade tjejsnack, 
Sen lärde hon mig hur snabbt och enkelt det var att göra rulltårta, och god blev den också! 
Vi tittade på filmen Dumma mig / Despicable me och drack kaffe till rulltårtan :)

Efter filmen bad jag pappa hämta mig, köpte donken på vägen eftersom mamma och pappa redan hade ätit middag,
Nu sitter jag och tittar på Pans Labyrint som är riktigt hemsk, inte läskig fast ändå, den är så välgjord att jag lär drömma mardrömmar inatt. :S

på tal om det så ska jag försöka att inte somna alldeles försent inatt eftersom jag har sovit så dåligt de sista dagarna, 

det var allt från mig för stunden.. bye!





Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Va bra moster ;)

2011-02-07 @ 20:37:09
Postat av: Erica

Åh jag älskar pans labyrint, den är precis som du säger läskig fast ändå inte och välgjord

2011-02-07 @ 21:32:00
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Anna

Vad mysigt du hade det med din moster. Hoppas rulltårtan smakade gott. Kramar från mig.

2011-02-08 @ 09:23:43
Postat av: Sofia

Jag är glad att du har det trevligt hos din moster , jag hoppas att filmen var bra och att du får sova bättre i natt och i fortsättningen. Många kramar till hela familjen.

2011-02-08 @ 12:38:26
Postat av: Gunnel L

Låter som en helt perfekt mosterdag...först tjejsnack och sedan rulltårtsbak...härligt !!!

2011-02-08 @ 13:49:22
Postat av: Elisabet Roslund

Hoppas på en bra dag för dig och en välbehövig sömn i natt.

Kram/Elisabet

2011-02-08 @ 14:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0