Chill-dag

Idag har jag haft en ta-det-lugnt dag ,
har lekt med iphonen och chillat vid datorn.

dagens utflykter blev till brevlådan i myskläder,
och sen pizza/souvlaki-hämtning på wallys i vanliga kläder.

efter vi ätit somnade jag till en stund,
drack lite kaffe efter det och fick energi till att baka en rulltårta.
när den var färdig och vi skulle fika på den så testade vi att spela på spåret spelet som jag ju fick igår,
Det var jätteroligt! mamma vann, jag kom tvåa och pappa förlorade. 

nu sitter vi vid varsin tv och tittar på varsin film, 
mamma ser någon mamma film, 
Pappa ser någon med Steven Seagal film (jag har nåt emot den snubben)
Och jag tittar på någon lite anorlunda film som heter "kärlek i new york",
Jag tycker den verkar helt okej.

Hihi jag har träningsvärk i armen från bowlingen igår, 
gör det fortfarande ont imorgon får jag smörja in den med såndär ipren-gel innan jag och Syster skall bowla hehe 

Såhär såg jag ut igår i alla fall 




Hoppas ni har haft en bra dag, See Ya!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Underbar bild på dig... och dina ögon ÄR så uttrycksfulla och vackra !!!!

2011-02-15 @ 23:48:13
Postat av: Stefan L

Jo, jag har också ngt emot steven seagal. Vem har inte det egentligen...

2011-02-16 @ 07:38:04
Postat av: Elisabet Roslund

Hoppas du får en bra dag med din syster Annika och att du vinner bowlingen. (Jag är rätt kass på bowling med tycker det är kul i alla fall)

Kram på dig/Elisabet

Du är väldigt söt på alla bilder ska du veta!

2011-02-16 @ 08:52:27
Postat av: lotta

Hej Becca!

det var väl tur att mamma fick vinna så det inte blev några sura miner!leeer kan inte heller med steven segal.inte din mamma heller verkar det som eftersom hon titta på egen film!Jätte fin bild på dig du är så söt!Din syster med men inte lika fina ögon som du!kram

2011-02-16 @ 12:51:25
Postat av: Sofia

Vilken fin bild. Låter som att du hade en bra dag. Hoppas du får kul med Annika. kramar.

2011-02-17 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0