Den som inga byxor har, hon får gå med rumpan bar...

Jag är sååå sur på Gina Tricot Jag vill Ha ett par jeans,  "Silvia" heter dem , har redan de gråa mörkblåa och de ljusblåa, men JAG VILL HA DE SVARTAAAAA!! OCH HELST INNAN NÄSTA HELG, men nej, Inte finns storlek 29 varken på kungsmässan eller när jag var på nordstan med Jennie, Finns det något mer Gina tricot i närheten av Kungsbacka/Göteborg??   .Jag ska testa nordstan en gång till men med min vanliga otur så lär inget bli funnet :/

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

De finns ju lager 157

http://www.lager157.com/



De e en bit bort åt Boråshållet där har de massa kläder å grejer. Plus massa andra butiker omkring.



Sen har du ju freeport å:

http://www.freeport.se/

2011-02-27 @ 01:46:12
Postat av: Kusin sanna

Beställ dom å handla dom via internet! Ginatricot.se

2011-02-27 @ 02:16:12
Postat av: Anonym

kungsgatan va? Å en jättestor i varberg, där har dom allt!!!

2011-02-27 @ 09:53:28
Postat av: Sofia

Hoppas du får tag i byxan. Massor med kramar.

2011-02-28 @ 11:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0