in the djungel the lion sleeps... today?

idag gick jag först upp vid elva, och åt lite frukost och tittade på film, 

Men sen somnade jag av utmattning och vaknade upp nu när alarmet ringde för att jag skulle ta tabletter, känner mig fortfarande rätt så utmattad i kroppen och har ont och så, men antagligen beror väl det på grund av den dåliga sömnen inatt, men med vilan idag så är jag nog fit for fight imorgon, eller vad tror ni?

ska börja fila på svaren på frågestunden nu oxå, för jag antar att ni sitter och väntar på det? 

Kram på er i alla fall ! :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Kram tebax, ha en fin söndag.

2011-02-06 @ 14:56:32
Postat av: Sofia

Jag hoppas du känner dig bättre snart. Ha det bra, kramar.

2011-02-07 @ 12:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0