jag går i ide..

Jag somnade inte, höll mig vaken för att kunna säga godnatt till en viss person när han skulle lägga sig.
Men jag skulle lagt mig när jag hade chansen, 
jag har gjort bort mig totalt och jag kommer nog ligga lågt ett tag tror jag, om nu inte under sker..

Nu vill jag inte att alla skall ringa eller smsa och fråga ut mig vad som hänt, utan detta vill jag bara prata med Jennie och den aktuella personen om (eventuelllt även den tredjepersonen som typ hamnar emellan?)

men nu vet ni i alla fall att det blir antingen världens torka eller kanske världens känslobloggning det närmsta.. 

hoppas mina tabletter däckar mig eller nåt så jag kan få sova åtminstone lite inatt... 

Hej då.



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Livet bjuder hela tiden på överraskningar,,,ibland är dom goda ibland är dom dåliga. Detta var en dålig sådan förstår jag och jag kan bara ana vad som hänt...men hoppas att du kan sova i natt..skriv av dig....det hjälper många många gånger.

varm godnatt kram

2011-02-11 @ 00:41:27
Postat av: Marie

Tänker inte fråga. Respekterar dig så klart. Håller tummarna för att dina värsta farhågor är just bara farhågor. Besannas dem däremot så har du ju många gånger om visat styrka på att kunna resa dig. Du klarar det även den här gången. Tänk på alla oss som finns här och backar upp dig. KRAM

2011-02-11 @ 00:56:21
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Stefan

skriv när du orkar! De e okej å ta de lugnare med bloggningen.



Nu vet jag inte vad exakt detta handlar om. Men.

Vi lite äldre tycker inte du är pinsam eller dum. Vi ser en som vågar agera efter det hon tror på, och ibland önskar vi att vi va lika tuffa!



Du är bäst! komihåg det och låt inte ngn annan säga ngt annat.

2011-02-11 @ 08:03:02
Postat av: Elisabet Roslund

Jag tycker också att du är stark som gör det du känner för och tror på. Det är det ända riktiga och ärliga både mot dig själv och andra.

Jag hoppas nu att det ordnar upp sig till det bästa för dig.

Kram/Elisabet

2011-02-11 @ 09:16:49
Postat av: Sofia

Oroa dig inte , jag tänker inte fråga något, bara säga att jag finns där för dig och hoppas att du får sova bättre och att det ordnar sig. Annars så har jag full förståelse för hur det måste kännas och jag beundrar dig alltid så oerhört . Massor med kramar.

2011-02-11 @ 14:58:59
Postat av: Olivia

du måste inte blogga, du skriver för dig själv egentligen och inte för vår skull! Angående iphonen så tycker jag det är en asbra idé.. Inte bara för att alla vill eller har iphone nu för tiden, utan mest för att du har med dig allt överallt, vart du än går, och med 3 abonnemang (som jag med har) så kan du välja till en massa tjänster, som fri surf osv, och du har en kontaktperson som du kan nå om något går snett (våran heter daniel ;) jag tänker på dig kära vän, och vill träffa dig snart <3 puss o kram

2011-02-12 @ 13:29:27
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0