känner mig lite nere,,

Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart
Once upon a time there was light in my life
But now there's only love in the dark
Nothing I can say
A total eclipse of the heart
(Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Pernilla

Hej!

Grattis på namnsdagen. Jag heter också Maria i andranamn. Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig och att jag är inne och läser vad du skriver. Det gör Christine också (det var hon som tipsade om din blogg) Kramar Pernilla Maria din gamla lärare från Hede

2011-02-28 @ 23:03:11
Postat av: Gunnel L

Ville så gärna bara skicka en varm kram till dig, du lilla söta med de vackraste ögonen man kan tänka sig. Låt dem stråla i morgon, tänk inte på så mycket. Ta vara på varje dag och gör det allra bästa av den. Skratta åt allt och alla och du mår mycket bättre då. Du har så många som älskar dig, det hoppas jag att du känner det inom dig.

2011-03-01 @ 01:39:30
Postat av: Sofia

Hej Becca. Vill bara säga att jag tänker på dig hela tiden och hoppas att du känner dig lite gladare snart igen. Vilka fina bilder du har . Massor med kramar.

2011-03-01 @ 12:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0