panik

Idag skall vi på kalas för imorgon fyller min farmor år, :) 

jag vart helt inne på att jag skulle blogga men nu när jag sitter här med en (nästan) tom sida så blev det stopp där uppe, inte en enda tanke kommer fram.

jag har vart på ganska dåligt humör på morgonen och det är jag väl fortfarande.. missade åttatabletten och tog den typ halv tio istället, så ont hade jag när jag vaknade, men men, låg kvar till tiotiden sen gick jag upp och åt frukost, sen så tvättade jag mig lite, orkar inte med att duscha idag så det blrv handfatsstvätt, sen hjälpte syrran mig att leta kläder eftersom jag e på så dåligt humör att allt bara känns fel. 

nu går klockan på både datan och mobilen fel och jag e på sämst humör igen.
Nu stressar vi iväg hej då! 



Jag är på jättedåligt humör!!! GAAAH!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Ptja, var man aldrig arg skulle man aldrig uppskatta när man är glad. Passa på å va riktigt arg. Men inte på din farmor då förstås. De andra e fritt fram å vara arga mot.

2011-02-27 @ 15:22:47
Postat av: Sofia

Hoppas du snart blir på bättre humör snart och att du har det trevligt hos din farmor. Kramar.

2011-02-28 @ 11:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0