sån sjukt seg, men välbehövlig slappardag ! :)

som sagt var så tog jag det lite lugnt, 
för att komma ut en liten sväng åkte jag och pappa till kungs för att kolla om "på spåret" spelet fanns där som jag hade velat ha länge sedan innan jul men det säljs tydligen inte längre -.-'' 
så det enda vi kom hem med var en mcflurry daim till mig, 
sn åkte vi och hyrde filmer, jag såg först en ensam, Outlander hette den,  handlade om en man från framtiden som råkade åka tillbaka tillbaka till forntiden i norge, och på resan råkade han få med sig ett hemskt monster, och det tar ett tag innan vikingarna tror på honom och hjälper honom att slåss mot odjuret, den var ganska så seg tyckte jag och jag höll på att somna flertalet gånger, men det kunde ju lika gärna vara min egna trötthet som gjorde att jag hade svårt att hålla mig vaken
Sen såg jag och pappa på "splice" och den räckte inte upp till mina förväntningar, men den gick väll ändå att titt pål

nu skall jag försöka sova trotts att jag ligger och skrämmer upp mig med "hemsökta hus" på tv4+

Nattipeople!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anna

Synd att du inte fick tag i spelet du velat ha.

Hoppas du njuter av att vara hemma igen. Jag hoppas att vi snart träffas så att jag får krama dig igen

kram.

2011-02-07 @ 09:19:01
Postat av: Elisabet Roslund

Hej!



Vill du att jag ska leta i Malmö, så skickar jag gärna ett till dig.



Kram/Elisabet

2011-02-07 @ 11:18:13
Postat av: Sofia

Synd att du inte fick det där spelet och att filmen inte var så bra som du hoppats...Hoppas vi kan träffas snart och att du har det skönt nu när du är hemma. Kramar.

2011-02-07 @ 12:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0