Shopping med Syster ! :)

Hej allihopa, 

Dagen började segt som satan, fick nästan lust att börja skolan igen när jag upptäckte att det inte finns så mycket att göra här hemma, 

Anyway, Syster kom hit strax innan tre och fick med mig på en shoppingtur på kungs, 
Fick köpt; ett linne, Två likadana tröjor (en svart och en vit - bild kommer imorgon troligen) mascara, de tre "twillight filmerna" och "i rymden finns inga känslor på blue-ray, och en liten fick-kalender för 2011 .

syster fick köpt ett par leggins, ett vitt linne och en snygg brun tröja, och så behövde hon med en ny mascara så det köpte jag till henne. 

vi hade en jättetrevlig syskonstund och när vi kom hem fick vi ryggbiff med potatisklyftor (Himmelskt gott)

Sen tittades det på spåret med mamma och pappa och efter det gick jag in till mitt rum och tittade på I rymden.. den var jättebra! :) jag brukar inte gilla svenska filmer annars, men DEN var bra. :)



Imorgon kväll blir det bio med Jennie, Rasmus och Victor, och under dan ska jag ta det lugnt och vila mitt knä som gör satans ont efter shoppingturen idag, 

låg ju mest i sängen på sjukhuset så musklerna har lixom försvunnit men bästavän har lovat att vi ska börja promenera så att jag kan hålla mig igång, (jag tror verkligen att hennes pushande behövs)




Svaret på frågestunden får vänta någon dag till, då jag inte har nån vidare blogglust just nu. hoppas att det är okej? ska göra det så fort jag orkar, I promise! 

Nu ska jag nog kolla lite på nätet och sedan soova, men funderar på om det är värt att försöka innan tolv då mobilen kommer ringa så jag kan ta sista tabletten för dagen? tror inte det..



Efter mååånga omtagningar av bild på mig och syster så blev nog denna ändå bäst.
Och med den säger jag godnatt!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Fin bild, nu blev ja å sugen på ryggbiff.

2011-02-04 @ 23:29:09
Postat av: Marie

Så gott att du har fått lämna sjukhusvärlden och äntrat vardagslivet igen. Ser glädjen gnistra mellan blogg-raderna. Känner hur det smittar av sig till mig. Härligt!KRAM

2011-02-04 @ 23:32:52
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Jag håller med Marie. Du sprider optimistsjuka till oss också,,,och den smittan tar vi gärna emot.

ha det fortsatt bra

varm kram

2011-02-05 @ 09:51:41
Postat av: Anki

Åh jag blir så glad att du får vara hemma igen det mår du bäst av! Kram

2011-02-05 @ 11:04:48
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härlig bild. Kul att du får vara hemma och ha lite roligt med din syster och dina vänner. Ha det så kul på bion. Tänker på dig hela tiden. Massa kramar.

2011-02-05 @ 11:32:46
Postat av: Annika

Tack för gårdagen <3

2011-02-05 @ 16:05:53
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Erica

åh jag vill med se den filmen! finns den att köpa på dvd oxå? :)

2011-02-07 @ 13:18:10
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0