Somnar Snart så jag ber om ursäkt för att jag kanske stavar mycket fel..

Idag gik jag först upp vid sex och åt frukost med syster som åkte vid sju, 
sen la jag mig och sov ett tg, lockan nio var jag tvungen att dra mig upp vilket inte var det lättaste då jag sovit så dåligt inatt, vaknade vid 3 och hade ont för jag missat 12 tabletten, ,

Sen bar det av till sjukhuset, päronen och moster var ju med, blodprov som såg bra ut och prat med läkaren, 
Sen Bjöd jag dem på lunch på en grekisk restaurang som heter Mykonoz? i göteborg.
Jag valde Gyrostallrik och det var mycket gott!!

Sen så åkte vi hem till oss och chillade vid tv:n
strax innan Moster åkte så fikade vi med resterna av rulltårtan igårkväll och kaffe. 

sen åkte jag och pappa och lämnade lite saker hos syrran i lindome på vägen hem köpte vi lödtenn till honom och chokladbolllar till mig, :)

imorgon ska vi på middag hos mormor och även då ska jag ha med mig rulltårta (a) 

nu ska jag snart sova, ha det gött!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Helsicke, man blir alltid sugen på mat när man läser din blogg numera. ;)

2011-02-10 @ 22:20:53
Postat av: Annika

Ser mycket gott ut =) Du får mig att bli sugen på tsatsiki =P Vi ses i morgon! KRAM

2011-02-10 @ 22:59:10
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Låter som om det blev en rätt bra dag trots en dålig start.

Gott att du kunde njuta av maten. Inte utan att det vattnas i munnen på mig med när jag ser den läckra bilden. Mmmmmums.

2011-02-11 @ 00:30:41
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas att maten var god det såg väldigt gott ut.

Nu blev jag sugen på grekisk mat. Kram

2011-02-11 @ 09:42:32
Postat av: Sofia

Vad gott det låter med maten och såg ut på bilden. Hoppas du får sova bättre i natt och det är kul att läsa om dina rulltårtor, är de jättegoda? Massor av kramar.

2011-02-11 @ 13:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0