Tack pappa

Idag har pappa vart gullig och hängt med mig och letat efter de jäkla jeansen! först nordstan, sen allum, inte fanns dem, men hon på gina på allum sa att dom inte ens finns i storlagret där alla ginabutikerna får dem ifrån, snacka om populära byxor! men då gav vi upp vårat gina letande och gick in på JC (fortfarandepå allum) där jag hittade ett par svarta jeans till begravningen. ÄNTLIGEN!! hon kassörskan var urtrevlig, hon hjälpte mig med storlek och hjälpte mig med att bli klubbmedlem så jag fick jeansen 100 kr billigare. hon borde få en ros eller något :)

Men störst tack till pappa som var snäll och körde mig och hjälpte mig leta :)



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Oj vad ni har letat brallor och så fick du inte dem du ville ha iallafall...snäll pappa som har kört runt dej. Kram

2011-02-28 @ 22:11:10
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej, hoppas att de byxor du hittade istället är bra nog. Massor med kramar.

2011-03-01 @ 12:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0