Alla Hjärtans Dag

Hej Som ni alla nog har koll på så är det alla hjärtans dag idag, jag är singel men det gör inget ändå :)
För Idag skall jag bjuda Bästavän Jennie och Hennes Kille Rasmus som också är en JÄVLIGT bra vän
Först på Restaurang Tiopepe vid fyra (håll tummarna för mig att det finns bord sen när jag skall ringa och boka) och Sen skall vi bowla klockan sex. 
Har jag världens bästa vänner eller har jag? dom hade ju kunnat dissa mig och spendera dagen för dem själva, bara dom två men ändå så vill dom vara med mig, (Fast jag vet att dom hade det mys igårkväll och att Jennie skulle få frukost på sängen idag så lite firande fick dom allt utan mig)



tillägnad min allra käraste vän , jennie (2009-01-19)

som det ska va!

den dag jag såg dej,
de va den dag jag visste att jag fanns,
de va först du som ville ha mej,
ha mej som jag är ,,
du ville inte ändra nåt,
de ville inte heller jag,, 
så nu när jag ser dej ,, 
då ser jag den du är..
o nu när du mej ser här,,
då vet du vem jag är,, 
för våra dagar ,
de e dagar jag vill ha,,'
ja våra stunder,, 
de e stunder för oss,.
när jag dej ser, 
ser jag nåt mer,,
när jag dig nära är,
då e jag inte egentligen här,,
då flyger jag i drömmars land,
då sveper jag fram över land,,
å de e så som de ska va,, 
bara vi två du o jag 
min käraste vän,, 
de e du o jag nu,
vi har bara varandra att lita på, 
jag vi har varandra. 
de e jag säker på,,
för vi är som en person,
när vi e med varran,,
för vi gör varandra hel,
är varandras försvunna del,,
det är så som de ska va,,
bara vi två du och jag,, (L)


Jag Önskar er alla en dag full av Kärlek! ♥

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Oj det var fint skrivet det gick rakt in i mitt hjärta. Kram

2011-02-14 @ 09:25:40
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Elisabet Roslund

En fin Alla Hjärtans Dag till er alla från mig/Elisabet

2011-02-14 @ 09:57:51
Postat av: gunnel aronsson

Det var fina ord som du skrev.Ha en trevlig alla hjärtans dag min lilla Älsklings gumma.

2011-02-14 @ 10:46:46
Postat av: Anna

Det var fint det du hade skrivit. Ha en trevlig alla

hjärtans dag. Kram.

2011-02-14 @ 13:01:12
Postat av: Gunnel L

SÅ underbart fint skrivet. Det heter att Vänskap är kärlekens lillasyster. Att er vänskap är bevis på att NI är varandras lillasystrar är det nog ingen som tvivlar på. Gott att ni har varandra. Alla är inte förunnade att ha en sådan här fin vänskap. Ni är det, din vän och du !! Välunt !

2011-02-14 @ 14:59:34
Postat av: Sofia

Så fint du uttrycker dig när du skriver. Man blir verkligen berörd. Ha en trevlig alla hjärtans dag. kram.

2011-02-15 @ 12:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0