Familjedag

Hej mina vänner, ja hej till er andra också ;)

Då jag somnade vid 3 inatt så var det inte mer än rättvist att jag fick sova tills klockan ett då syrran ringde, sen så får man ju räkna med alla jävla tablett alarmen, vid sex, åtta och tolv, som brukar ingå ta tabletter och springa på toan, så jag blir ju alltid störd i sömnen, jag önskar jag kunde få sovva en hel natt utan något tablettavbrott, men det är i så fall ligga på sjukhus och att få medicinen på nåt andra sätt, fast då är det ju ändå sjuksköterskor som springer in och ut ur rummet och då vaknar jag ju av dem, jag skule kunna ta och skita i tabletterna en natt men då kommer jag må sämre nr jag vaknar, tro mig, jag har missat att ta tablett i yrheten som är när man vaknar av larmet, jag måste ju vakna till helt för att kunna få till motoriken att hälla upp fantan i glaset ta ut de tabletter jag skall ta ur dosetten (som jag aldrig klarat mig utan) och så ska jag ju svälja tabletterna med fantan utan att spilla eller missa någon tablett.. och sen ska jag lyckas somna igen... 

jaja, jag gick i alla fall upp imorse och åt frukost, sen började jag göra iordning mig och under tiden så hade pappa åkt iväg till lindome och hämtat hem syrran, lite halvt snurrig begav vi oss av till kungs, alltså jag och Annika, hon skulle köpa skor, vi tog ett varv på kungs, först uppe sen där nere men hittade ingete särskillt,, 

När vi kom hem så testade hela familjen Aronsson att spela maxy-yatzy (Stavas?) 
efter det lagade vi tacos, syrran hackade grönsakerna, mamma fixa köttet, pappa skulle hjälpt till med pratade i telefon så jag fick sköta dukningen och upphällningen av ost, majs och chips, det svåraste;)
Gott blev det i alla fall:

efteråt spelade jag och annika geni,, hmm ni kan aaaldrig gissa vem som vann ?   JAAAG :):):)
Men under tiden så märkte vi att min kraft började försvinna så dom tyckte jag skulle sova en halvtimme, och sen znoosade jag en halvtimma till. helt plöttsligt var klockan åtta och tablettdags, 
sen spelade vi shlagerspelet, pappa ville direkt ha mig som lagkamrat men det viseda sig vara dåligt, för vi förlorade, men vi fick alla svåra frågor medans dom fick alla lätta :(  
sen försvann både mamma och papppa åt olika håll och gav mig och syrran tid att spela typ gamla spel som "råttfällan", "vemdär", "sänka skepp" och avslutade allt med ett parti poängpoker. där jag vann, sen bästämde vi att det var dags att nanna.

vi gjorde iordning oss tillsammans och sen sa vi godnatt, 
så nu får jag väl säga god natt till er med ,
GOD NATT ALLA NI SOM TAR ER TID TILL ATT LÄSA MIN BLOGGG TROTTS ATT DET IBLAND (OFTA) BLIR LÅNGT OCH RÖRIGT! Sov sött och dröm så söta drömmar!°

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anonym

Låter som en bra dag. Tycker inte de e så rörigt. Å inte långt heller men ja läser massa politiska bloggar å. Då kan man snacka om långa inlägg. Sov gott.

2011-02-27 @ 01:42:59
Postat av: Gunnel L

Härligt att läsa om familjedagen..

2011-02-27 @ 17:55:23
Postat av: Sofia

Hej hoppas du får sova bra . Familjedagen låter rolig. Massor med kramar.

2011-02-28 @ 11:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0