beställning



precis som igår har jag suttit och tittat på filmer hela dan, jag klarar typ inte av att göra något mer, det är till och med för ansträngande att gå fram och byta film, så jag ringer internt samtal från min hemmatelefon till deras och så får dom komma och byta, på onsdag skall jag till sjukhuset och då hoppas jag att dom kan komma fram till varför jag mår som jag mår.



Imorgon kommer förhoppningsvis mina beställningar! :)
- OC säsong 3
- OC säsong 4
- Kinectimals
- Dubbel dvd med rovdjuret 1 och 2 (rovdjuret = predator)



Efter denna filmen KANSKE jag ska sova? vi får se ;)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Lilla gumman du borde inte vänta tills onsdag! Kram

2011-01-03 @ 21:28:42
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Elisabet Roslund

Tänker på dig, du är så beundransvärd!

Kram(Elisabet

2011-01-03 @ 21:57:23
Postat av: Annika

så tråkigt att du ska må så dåligt. Hoppas ditt pigga jag kommer tillbaks snart. Jag och christo vill ju ha fin-besök ;)

2011-01-03 @ 22:44:27
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0