Dag 23 - det här får mig att må bättre

jaaa ni har märkt att jag vart dålig på att lägga upp utmaningen, men jag har ju mått så dåligt och så, så det dyker upp lite då och då.. alla dagarna ligger under länken bloggrelaterat om ni inte har läst eller om ni vill ha påminnelse om vad jag skrev.

Just nu när jag mår så dåligt hela tiden så är det alla uppvaktningar och all kärlek från er min familj, vänner och läsare.
Jag lyser upp varje gång jag får en kommentar eller ett mail av er, och jag tror att varje kommentar eller mail (från olika personer) ger mig en extra dag i livet då jag kämpar hårdare när folk får mig på bra humör,,
°Ciao1°

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Du är super snäll och super söt <3 =)

(Hoppas att du blev glad nu)

2011-01-23 @ 22:31:07
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag tänker på dig varje dag! Du är den starkaste personen jag känner! Fortsätt kämpa becca:)

2011-01-23 @ 23:07:16
URL: http://mimmisofiepoulsen.webblogg.se/
Postat av: Erica

<3 Hela min familj tänker på dig, er!



Hur går allt? Är du hemma än? kram

2011-01-23 @ 23:12:55
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Anki

Jag och Prinsen tänker på dej väldigt mycket. Kramar!

2011-01-24 @ 06:36:16
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Stefan

Du är bäst! Komihåg det!

2011-01-24 @ 07:03:53
Postat av: Elisabet Roslund

Jag tänker på dig varje dag, varje timme. Du har verkligen kommit att beröra mig otroligt. Hela din utstrålning och dina tankar du skriver ner, OTROLIG! är vad du är. Fina Rebecca!

Kram på dig/Elisabet

2011-01-24 @ 09:17:50
Postat av: Camilla

Hej gumman Vill gärna ge dig så många extra dagar som jag kan! Stora kramar från skåneland.

2011-01-24 @ 10:29:48
Postat av: Gunnel L

Varenda tanke som vi ALLA ger dig,,,ger dig en extra dag...varenda skratt du skrattar, ger dig en extra dag, varenda bevis du får på hur många som älskar dig, ger dig en extra dag, varenda vän som du kan räkna att du har, ger dig en extra dag, varenda bokstav vi skriver till dig, ger dig en extra dag.



Rebecca ALLA vi bara överöser dig med extra dagar. Därför så jag är SÄKER på att nästa år vid exakt samma tid vid samma plats, sitter vi och skrattar med dig Läser dina inlägg i din blogg och facebook. VAR SÄKER PÅ DET !!!! JAG är DET...SUNE är DET

Skratt och värme från oss/Sune och mig

2011-01-24 @ 12:03:20
Postat av: ANNA MATTIASSON

NU HAR JAG LÄST DIN BLOGG OCH VILL SKICKA MASSOR

AV KRAMAR TILL DIG. DU ÄR EN TOPPENTJEJ OCH DU FINNS I MINA TANKAR HELA TIDEN. PUSS OCH KRAM FRÅN MOSTER ANNA.

2011-01-24 @ 18:22:43
Postat av: Sofia Mattiasson

Jag har också precis läst din blogg och jag blir så berörd. Du är världens bästa tjej och jag skickar massvis med kramar till dig. Jag tänker på dig hela tiden. Massa pussar och kramar, från din kusin Sofia-

2011-01-24 @ 18:27:20
Postat av: Mormor ( murmur )

Hej lilla gumman här får du en kram från mig per data.

Läser din blogg ibland men glömmer att kommentera.

2011-01-24 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0