det händer så mycket en dag då det inte händer någonting....

Jag tror att det måste vara något fel på jorden,
att den typ snurrar långsammare eller nånting,
DETTA HAR VART DEN LÅNGSAMMASTE DAGEN PÅ ÅRTIONDEN!
pappa väckte mig imorse så jag kunde klä på mig innan vi åkte taxin till sahlgrenska, 
strålades och sedan åkte vi taxi tillbaka till östra igen,
sikken lyx ändå att sjukhuset betalar ,
men jisses vad varmt taxichaufförerna vill ha det,
han på vägen dit hade ju 23.5 grader! typ va?

när vi kom tillbaka var det lunch,
alltså pappa fick min mat och jag tittade på, 
mamma kom och efter cirkus 2 timmar åkte hon igen, 
på tal om cirkus så slapp jag clownerna idag, LYCKA! 

sen satt pappa vid datorn och jag satt och stirra rakt fram i flera timmar, 
Okej kanske inte då, jag tittade åt sidorna och blundade ibland...
medicinerna funkar fortfarande inte och all morfin har gjort mig illamående..


nu sitter jag vid datorn och pappa tittar på simpsons :) 

haré gött!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Du kan ju skriva ut den här artikeln å råka glömma den framme i personalens lunchrum:



Clowner skrämmer sjuka barn

"Nu är det bevisat i en vetenskaplig undersökning"



http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article1645021.ab



;)

2011-01-25 @ 20:24:33
Postat av: Anki

Vilken tur att du slapp clownerna i dag är de för jobbiga så får väl moster komma o jaga bort dem. Kram

2011-01-25 @ 22:24:20
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

DET var väl en härlig kommentar av Stefan...bra att få dig att skratta eller hur ? Sov gott i natt Rebecca....Allt ordnar sig. Imorrn börjar nog medicinen verka bättre än idag skall du få se

Godnatt och kram

2011-01-25 @ 22:25:01
Postat av: Marie

Dags att byta ut de där clownerna mot något annat. Vad sägs om en uteliggare från Kungsbacka (en roll jag haft i Robins "Cyniska Hjärtan")? Eller vad vill du ha? Önska och beställ via sjukhuset och jag kommer på direkten!



2011-01-26 @ 00:07:32
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: anna mattiasson

Vad skönt att du slapp clownerna den här gången.

Massor av kramar till dig från mig.

Kramar Anna

2011-01-26 @ 09:52:27
Postat av: Mormor

Ledsnar du på mamma och pappa så vet du att jag ställer upp , du behöver inte be mig två gånger jag kommer så fort jag kan Många krammar till dig.

2011-01-26 @ 12:01:24
Postat av: merima

bonjour bonjour pense a toi et tout plein de gros bisous <3<3<3

2011-01-26 @ 16:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0