förlorare

okej, det gick okej imorse på strålningen, pratade kort med en läkare,
jag har ju vart med förr så det krävdes inte nån lång genomgång typ, 
sen fick jag göra en sorts form, så att jag alltid ligger på samma sätt,
sen gjorde dom en CT-röntgen och målade på min mage, (ja det kittlades enormt)
Sen fick vi åka tillbaka till östra igen, (haha jag hade tänkt skriva Hem, kanske dags att lämna detta stället nu?)
jag var jätte trött och sov några timmar, 
När jag vaknade så gick jag på toa, på väg in frågade päronen om dom kunde gå till psykologen, yrvaken som jag var hade dom lika gjärna kunnat fråga och pappa hade långt hår eller vad som helst så jag bara instämde, när jag kom ut från toan var dom borta, jag blev chockad och ledsen, ringde pappa som sa var dom var och jag blev förbannad, jag var ju hungrig också (så hungrig jag nu blir när jag är här) 
när dom kom tillbaka lagade pappa mackaroner till mig, tyvärr var det snabbmakaroner så det smakade skit, men jag åt det ändå, sen tittade jag på OC och försökte ignorera dem så mycket som möjligt, 
Mamma drog efter ett tag, och efter sista avsnittet på den skivan jag såg på gick jag och pappa och spelade först poker där det var mycket spännande med 14-14 vi körde till 15 men då fick den jäveln triss :( Sen spelade vi yatzy, och då vann han med fast med 2 poäng..
sen tittade vi på xXx, och båda insåg att vi hade sett den men vi tittade på ändå, eller jah, han tittade och jag somnade lite då och då.. 

nu skall vi sova, jag är fortfarande supertrött och pappa börjar nog också gäspa när som hellst, 

Imorgon så börjar strålningen, först dan tar alltid lite längre tid, menmen.

(på tal om att jag var hungrig, jag tror jag har gått ner nåt kilo eller två under denna tiden, för jag fick dra åt snöret på byxorna ;) )
Kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Ajrå, gäller å inte va allt för kittlig. ;)



Snabbmakaroner ska man inte koka för länge, bara ngn minut egentligen om det ska ha ngn chans å bli bra. I egenskap av inbiten ungkarl gör jag anspråk på att vara expert på makaroner.



Jo dags att börja sova nu, ja känner själv hur nattpiggheten börjar ta över, även fastän jag varit trött hela kvällen och sovit för lite så kan nattpiggheten hålla en vaken i många timmar om man inte börjar varva ner.



Det är roligt att läsa din blogg.

2011-01-11 @ 22:22:30
Postat av: Anki

Åh vad jag saknar min bästa kompis! Den där underbara tjejen som är lika gammal som mej. Längtar efter att du kommer hem så jag får träffa dej och prata hemlisar med dej. Jag finns alltid här när du vill och man behöver inte prata, man kan sitta och ha tysta leken också och då vet jag vem som skulle förlora. Tusen kramar till min 25 åriga kompis!!! :)

2011-01-12 @ 06:56:39
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0