igår/idag? vad är det för dag?

Ja nu märker jag hur väck jag egentligen gör mig, 

Jag sov typ hela dan igår, märkte knappt att jag inte var inne på datorn,
imorse trodde jag att det var igår syrran var här, inte i förrgår, men i alla fall, 

Igår åt jag;
°Yoghurt med näringspulver
°mannagrynsgröt
°Yoghurt med näringspulver
°en halv portion med makaroner

Idag har jag ätit;
°Yoghurt med näringspulver
°Oboy
.. och det kommer mer, 

Märks det att jag vill komma hem?
jag tar i stort sätt alla tabletter också vilket inte gått innan, 

nu ska jag chilla till tv:n och sen hälsar väl pappa på,

jag kan ju säga så att det var svårt att sova inatt, mamma snarkade hela natten, jag vaknade för att jag var kissenödig, varannan timma... och smärtan tillsammans med mammas snarkande gjorde det hela mycket jobbigare, 

jaja nog babblat från mig, ha det bäst! 
Kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Härligt att läsa detta....njaaa inte mammas snarkningar förståss. Men att du har börjat äta och kan svälja nu utan att det är ill besvär för dig. Det kan nog betyda att hemresan snart är i faggorna, eller hur? Vi håller tummarna !!!!

Varm kram

2011-01-31 @ 13:13:18
Postat av: Stefan

Va bra att de går bättre nu. :)



När de gäller de med snarkningarna så kan man testa stöta till personen som snarkar lite lätt så när man gör det så brukar de sluta snarka. Men man måste såklart komma överens om att man använder denna metod innan man går å lägger sig. ;)

2011-01-31 @ 13:27:05
Postat av: liselott samuelsson

Hej Rebecca!kunde inte låta bli o skratta åt det där med din mammas snarkningar.fniss.....fortsätt kämpa!kram

2011-01-31 @ 13:27:51
Postat av: Elisabet Roslund

Så härligt med ditt långa inlägg idag. Det märks att du komer igen nu.

Fortsätt nu framåt och ha det bäst själv Rebecca!!

Kram

2011-01-31 @ 13:43:47
Postat av: Annika

Det märks att hon är morfars dotter =D

2011-01-31 @ 13:52:23
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Christine Ljungblad

Hej Rebecca! Jag har börjat följa din blogg och tycker du är fantastisk som håller humöret uppe som du gör. Mina allra varmaste tankar till dig från din "gamla" slöjdfröken

2011-01-31 @ 16:39:53
Postat av: Anki

Hm var det inte hjul på mammas säng? Be att de rullar ut henne i korridoren nästa gång! Kram

2011-01-31 @ 17:28:46
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej va bra att du fått i dig så pass och att du kämpar på så bra. lite kul med Gunnel förstås , fortsätt att vara så härlig som du är . Kämpa på ! Massvis av kramar.

2011-02-01 @ 14:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0