Inlagd silledill...

Så är man "inlåst" igen,
strålningen har gjort så att det gör alldeles för ont för att äta,
Nånting med att matstrupen och musklerna som man använder när man sväljer är inflamerade typ,
det fungerar typ så att det blir dåligt nu för att bli ännu bättre nån vecka efter sista strålningen -.-' 
jag har gått ner hela 6 kilo! för att jag inte kan äta och det gillas inte av läkarna...
så jag måste ligga inne och få näring- och vätskedropp. och så får jag massa morfin så att det inte skall göra ont.. det hjälper inte så där jättemycket... :/

Hoppas ni har det bättre än mig! KRAM!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gråbossen

Så jobbigt du har det, Becca. Hoppas det blir lite bättre framöver.



Kram från oss på LilleBråten.

2011-01-24 @ 22:09:06
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Stefan

Tråkigt att höra, ja läser allt du skriver, ha de bättre snart.

2011-01-24 @ 22:16:54
Postat av: Anonym

Du är en sann hjälte, som du kämpar. Du borde bli nominerad till sveriges hjälte. Kämpa på o hoppas det slutar göra så där jätteont snart. Ta vara på dagarna så mycket du bara kan. Läser din blogg varje dag o hoppas att du haft en bra dag.

2011-01-24 @ 22:43:07
Postat av: Gunnel L

Det jag vill säga nu är att jag sänder så mycket styrkekramar som jag någonsin kan med MYCKET smärtlindrig i...Jag vet att det hjälper föga fysiskt men lindrar kanske mentalt..det är vad jag önskar just nu. Sov gott i natt även om det inte är din egen säng du sover i nu. Du kommer att må bättre när du får näring på detta sätt.Tänk på det..och KÄMPA på....

2011-01-24 @ 23:15:49
Postat av: Marie

Låter väldigt jobbigt. Hoppas du snart får må lite bättre igen. Ont ska du i alla fall inte behöva ha. Säg ifrån så kan de säkert ge dig bättre smärtlindring. KRAMAR OM...

2011-01-24 @ 23:24:17
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Erica

Usch, jobbigt!:( Du får krya massor! KRAMAR!

2011-01-25 @ 07:41:30
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Elisabet Roslund

KRAAAAM från mig till dig

2011-01-25 @ 11:50:19
Postat av: Gabriella & Lianet

Usch :( Hoppas du blir bättre snart! Kämpa, du är stark Rebecca.

Kramar <3

2011-01-25 @ 12:08:40
Postat av: Sofia

Usch vad jobbigt ! Men jag tänker på dig varje dag och vill säga hur mycket jag beundrar dig. Du är ju så stark. Än en gång skickar jag dig massa kramar .

2011-01-25 @ 15:05:38
Postat av: Anki

Kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram!

2011-01-25 @ 16:21:05
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: merima

Jag skickar massa kramar, kämpa på mon petit ange !

2011-01-25 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0