pro och tut

idag vart jag och pappa på elgiganten så jag fick köpt mig en ny data, 
en
macbook pro :)
imorgon skall jag till strålningen och sen även till läkaren, typ blodprov,
men innan vi åker till strålningen så skall jag till skolan, inte för att ha lektion utan för att berätta som det är, lämna in skolans dator och sedan DRA DÄRIFRÅN FÖR SISTA GÅNGEN,

sen kommer veckorna gå åt till att träffa släkt och vänner och göra sådant jag känner för.
Låter bra eller hur? :)


Minns tillbaka

haha jag glömde säga en sak som hände i torsdags när jag och syrran åkte taxin på väg till strålningen, jag och chauffören småpratade lite sådär, sn blev det tyst en liten stund (nej nu kommer det inget prutt historia) men när vi tannade vid ett rödljus så läste jag på nummerplåten framför och taxichauffören och jag sa samtidigt TUT(det  stod tut på bilen), haha ingen vågade skratta så det hördes men det var svårt att inte göra det , hehe


nu ska jag se klart på filmen på tv:N vet inte vad den heter bara bläddrade fram till den, det är typ två som skriver brev med varandra genom tiden och lägger breven i samma brevlåda fast i olika tider, konstig men ändå mysig :)


Sen blir det sängen, KRAM !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Hör av dig om du vill ses en stund så ordnar vi det. Stor kram på dig hjärtat!

2011-01-16 @ 22:40:10
Postat av: Josefin

Tycker du är en grymt stark människa! En riktigt bra förebild för alla yngre människor där ute...

2011-01-16 @ 22:53:31
Postat av: Gunnel L

Kram till dig Rebecca, för morgondagen, allt skall gå bra. Varför jag kan säga så? Klart jag kan,,,för att du är den du ÄR.

2011-01-16 @ 22:54:32
Postat av: Anki

Min underbara tjej du är fantastisk!Du gör allt så rätt....KRAM

2011-01-16 @ 23:34:52
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Olivia

VECKORNA?!! :( du kämpar på ser jag <3 love

2011-01-17 @ 00:30:09
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Erica

Vi har bara en lärare kvar, micke. Så han ska typ samla oss alla på möte i morgon klocka 10 efter det vet jag inte vad som händer :)

2011-01-17 @ 00:40:11
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Stefan

Kanske skolan hinner sluta innan Becca gör det...

2011-01-17 @ 07:51:59
Postat av: Eva

Underbara du! Tänk efter vad du vill göra och gör de du vill och orkar! De din tid o ingen annans!

2011-01-17 @ 20:01:08
Postat av: Anita

När kommer du ?

Kram

2011-01-17 @ 20:40:51
Postat av: Olivia

Mental grundträning heter den, från SISU <3

2011-01-18 @ 10:46:39
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Anki

Du är bara så go mitt underbara hjärta..Kram

2011-01-18 @ 16:38:00
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0