Spöken finns dem?

Jag tror det spökar i mitt rum! 
varje kväll det senaste har minst fem saker rört sig väldigt plöttsligt, och så låter det som om en "man" och en "kvinna" försöker viska till mig, oftast är det bara mummel  jag hör, men igårkväll lät det som om mannen sa 'gör det inte' precis innan jag skulle acceptera på nån hemsida. När jag tyckte jag hörde "honom" så kollade jag igenom de där villkoren som alla hemsidor har och jag ångrade mig väldigt mycket och avböjde, Jag är tacksam för viskningen.
Den gärningen var ju god, men annars så skrämmer dom mig bara...

Vad tror ni? Finns spöken? och i så fall är "mina" onda eller goda?


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Det är inga spöken utan skyddsänglar tror jag. Kram

2011-01-20 @ 00:40:12
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Eva

Spöken, nej inte alls! Om du känner att de är någon där så är det säkert någon där någon som vill hjälpa dig! När jag är ute i min trädgård är de någon som följer mig. Jag var hos ett medie o hon sa att de är min pappa som e med mig. Inget o vara rädd för! Som Anki säger skyddsänglar! Kram gumman!

Inget ge

2011-01-20 @ 00:56:28
Postat av: Stefan

Ptja, själv tar ja inte ställning i frågan. Dvs jag varken tror eller tror inte på spöken.



Dock ska jag berätta om att just när man ska sova, eller vakna för den delen, å ligger i sängen å är trött. Då kan man se och höra saker. Men då är det inte pga ngt övernaturligt. Utan bara det att drömmar och vakentillstånd blandas ihop.



Det har tex ofta hänt mig om jag tar tupplur mitt på dan. att ja tänkt att nu ska ja gå upp, så går ja upp å börjar göra saker, bara för att vakna på riktigt senare.



I detta fall så satt du framför datorn så då ska man ju vara riktigt trött för att vakendrömma i detta läge. Så då kanske de va ngt annat?!



Så, för att sammanfatta, jag säger varken ja eller nej till om spöken finns. Dock ska man se upp med spökobservationer när man håller på och somnar eller vaknar. Det är vad jag tror om spöken.

2011-01-20 @ 08:04:32
Postat av: Gunnel L

KLART spöken finns. Men det är BARA vissa snälla människor som ser och hör dem. OCH spöken är alltid snälla och vill en väl. Så även dina spöken Rebecca.

2011-01-20 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0