Hejsan alla vänner och läsare!

Som ni kanske har märkt har jag vart osocial, men jag har inte mått så värst bra, idag var jag och pappa på kungs så jag kunde köpa gears of war, men under den tiden vi stod i kö så fick jag nästan panik för att jag kände mig för utmattad, 
när vi kom hem var det mat, åt typ 20? mackaroner, och ändå vad jag typ mätt :O
Sen så har jag bara suttit och tittat på film och tatt det lugnt, är till och med för seg för att spela spelet..

Jag testade lite frisyrer igår, och denna blev jag mest nöjd med, fast jag e för feg för att ha det ute, 
Haha anledningen till solglasögonen är för att jag hade kvar sminket från dan innan och det såg hemskt ut (a)


Hope you don't hate me for my bad blogging ;)
Kram på er!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Inga probs, skriv när du orkar. Har själv suttit å sett på projektor idag, men inte filmer utan tvserier så du e inte den enda som degat. På söndagar ska man dega.

2011-01-02 @ 19:42:51
Postat av: Anonym

tycker du ska ha det, de va jättefint :)

2011-01-04 @ 13:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0