23 januari 2011

Hej allihopa,
jag fattar inte va som hände med förra inlägget,
eller är den övre halvan av texten rosa och jättestor?
Jag väl tryckt på fel på knapparna igen...
vi får se hur detta ser ut när det är publicerat.


Idag tittade jag på OC såg två och en halv skivor alltså flera timmar av slutet och det sista avsnittet, som vanligt lipade jag floder till avsnittet,
Sen tittade jag på Daybreakers, jag tyckte den var bra och när de dödade och åt på varandra (Vampyrfilm) så bara flög det blod överallt och en och annan inälva hit och dit, I LIKE! 
sen satte jag på tropic thunder, men jag somnade till hela tiden så jag stängde av den och får se fortsättningen  nån annan gång, 

nu drar jag kyss

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Jaså? De e till å tycka om splatterfilmer.

2011-01-24 @ 07:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0