BLÄÄÄÄ !!

Jag vill inte äta dåligt mer, eller alltså, så fort jag ätit upp det sista av daimglassen som jag har i frysen, så ska jag sluta med allt som inte är mat, inte godis inte glass, inte nånting, absolut ingenting, inte ens på farfars kalas då Solveig antagligen lagar massor av goda efterrätter ska jag äta nåt av det. när kusin robin har kalas då kan jag äta det för har ju redan fyllt år och hade han inte var på nya zeeland då så hade han ju haft kalaset, så det räknas till innan jag beslöt mig. (hoppas ni förstår hur jag menar) detta kommer bli jättetufft för mig ni som känner mig fattar ju att detta är nästan omöjligt, Så snälla HJÄLP MIG ! 

Men vad ska jag ha som fredagsmys då?

Sen så tar jag ju tabletter,
På natten med fanta exotic
på dagen me Jordgubbsfestis, 
Det får jag ändra till bara Jordgubbsfestis då jag oftast mår illa av vatten, 

Jag känner redan nu att det inte kommer gå att jag borde ge upp direkt,

Liksom om mamma och pappa vill ha pizza eller donken, vad ska jag då äta?
(måste säga att det äts mycket sånt i den här familjen)


Och hur kan jag, när jag går i mataffären veta vad som är bra eller som i alla fall är bäst då jag kanske vill ha någon "snabb" mat?
E jag hungrig så e jag grinig, e jag grinig orkar jag inte laga mat, e jag grinig står jag bara och får panik och kanske till och med börjar gråta :O

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anna

Tänker på dig. Massor av kramar till dig.

2011-03-07 @ 10:03:09
Postat av: prÄllan

Hörrdu du du... vem var det som sa att hon lever i nuet ;)



Nu kommer dinosauriemamman/prällan med pekpinnen!



Ät njut drick!

ÄT det du vill och tycker om (även jag tar en bit choklad med jämna mellanrum - med gott samvete och jag borde verkligen inte efter min op). Och idag blir det nog sorbet efter middagen.



NJUT av allt du vill. Filmer, kompisar, släkt och vänner... kläder... ja allt som du känner för. Livet är för kort, det vet både du och jag, för att inte njuta av det så fullt ut som man förmår.



DRICK precis det du vill och som du har åldern inne för. Om det är Fanta eller H2O spelar ingen roll så länge du tycker det är gott.



En massa <3 till dig!

2011-03-07 @ 10:55:44
URL: http://www.prellan.blogspot.com
Postat av: Sofia

Du finns som alltid i mina tankar. Massor med kramar.

2011-03-07 @ 11:58:11
Postat av: Stefan L

Ät mkt och godis å.

2011-03-07 @ 19:43:29
Postat av: Annika

Du får äta dina morötter och gurkan nu =)

2011-03-07 @ 21:16:18
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Nadja

Thaimat istället för donken. Vindruvor och melon istället för godis ;-)

2011-03-07 @ 23:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0