FAN!!

vad som än har hänt på utsidan av hjärtat,
med nya vänner , kanske någon flirt eller nåt sånt.
Så är det ändå du som funnits där lägst inne
Du har suttit och skrämt iväg kärleken till alla andra på något vis,
och nu har du även lyckats komma till ytan
med alla minnen och alla skratt
och Jag fattar det nu att Det är Dig jag älskar
det är du som förändrar min värld  
men du vet redan JAG ÄLSKAR DIG!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Mystiken tätnar ;)

2011-03-06 @ 01:30:58
Postat av: Annika

Tänker på dig, syster min <3 STOR KRAM TILL DIG MIN BUSEKORV <3

2011-03-06 @ 02:33:19
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Så mycket känsla och så vackert skrivet min diktar Prinsessa. Kram

2011-03-06 @ 14:52:12
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ännu ett exemplar på hur bra du är på att dikta. Jag tänker på dig, kramar.

2011-03-07 @ 11:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0