Godmorgon godmorgon, alla fåglar sjunga glatt!

God morgon allihopa, 
JA jag är uppe redan nu, 
skall ju till optikern sen,
jag skall vara där tolv
men pappa ska också dit
och han har tiden halv tolv,
alltså innan mig,

Och jag är definitivt INTE någon tidsoptimist.. 
iallafall inte alltid, 
Speciellt inte idag typ,

Vad jag skall göra mer idag det vet jag inte,
Men jag håller tummarna för att det ska vara soligt och närmare 10 grader än 0,
För i så fall kan jag få ta vårens första moppetur, 
vilket det är jättefuskit att bästa vän Jennie redan har gjort :(

Att ta den första turen på våren är lite som att äta första biten på chokladkakan, 
man har gått och längtat efter det och när man känner smaken så njuter man till fullo, 
samma sak som första kyssen på länge m.m.

nu ska jag nog gå upp så att päronen ser att jag e vaken, 
vet inte om mamma e hemma från jobbet än
men pappa skulle i alla fall jobba två timmar idag, 
ja han e hemma hörde från det hörnet av huset till detta (längst bort) att han nös, haha!

hoppas det blir en solig och fin dag för både mig och er!
och jag hoppas att ni har det bra!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Så glad du verkar i dag Rebecca! Känns ju bra att dagen börjar så här. Då ska du se att det är din dag i dag, bara njuuut.

Kramar från Malmö med lite molnig himmel men med vårblommor utanför. Våren är på väg.....

2011-03-21 @ 11:17:12
Postat av: Sofia

Kul att du verkar så glad. Visst är våren på väg, fågelsången och krokusarna börjar antyda det. Massor med kramar.

2011-03-21 @ 11:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0