Godnatt på er

Ja jag gjorde ju godmorgon så nu får jag göra en godnatt..

de t var en stillsammm dag, jag och pappa kollade efter de j***A Jeansen men inte f*n finns dom nånstanns.
så det enda va fick köpt var svart vanligt hårspänne och smått och gott.

har blivit beroende av Daimglass i paket;


annars så har det vara en göra ingentingdag idag vilket äär skönt så kanske nån hör av sig med nån idé på vad man kan göra, eller om man vill leka. 

sitter fortfarande med den jävla SIFO undersökninhgen, men jag SKALL lyckas :)
Ps. Kusin kommer hem imorgon eller den är ju över tolv så han kommer idag, ska bli kul att då höra om hans resa i NyaZeeland :)

hoppas ni sover gott allesammans! KRAM

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sofia

Visst är det gott att frossa eller så i glass i bland, att äta det överhuvudtaget kan vara jättegott när man inte ätit det på ett tag.

2011-03-02 @ 10:14:19
Postat av: Sofia

Det är jag igen, råkade trycka på skicka kommentar knappen av misstag innan jag var klar. Ska bli kul att höra hur Robin haft det och vad han sett för intressanta platser och djur och annat. Massor med kramar.

2011-03-02 @ 10:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0