Hej hopp gummisnopp!


Allt gick bra hos optikern,
linserna hade inte orsakat några skador på ögonen
och så fick jag köpt ett parr solbrillor, jag vet att jag köpte ett par på indiska på nordstan för 59kr när jag var där med jennie och rasmus, men dessa skyddar ögonen riktigt ordentligt mot uv och så , vilket dom andra inte gör. så nu har jag två par helt enkelt, ett par som jag kan ha när jag har moppehjälmen och som jag inte behöver vara så försiktig med, och ett par som jag använder typ alltid annars ;)

jag köpte ett sånt där bälte som "Tränar" magen och så, 199kr kan man lägga ut för att testa ifall det funkar, 
så om en vecka typ kan jag berätta hurpass det fungerar :)

snart skall vi äta middag och efter det kanske jag tar den dära moppeturen som jag längtat efter, hoppas bara vädret håller sig tills dess,,

hare gött!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Bra. Glöm nu inte att man inte får klia sig i ögonen när man har kontaktisar. Sådeså.

2011-03-21 @ 20:32:47
Postat av: Sofia

Hoppas du får kul på moppeturen. Massor med kramar.

2011-03-22 @ 12:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0