Idag var det min tur att få rosor,

idag när mamma kom hem efter att ha handlat mat så kom hon hem med två buketter med rosa rosor (Jag älskar rosa rosor!) 
Rosorna var från Mormor, morfar, Moster Anna och Kusin Sofia TACK SÅ MYCKET!!

nu har jag snittat dem, vi har så dåligt med vasar så när jag snittade dem så fick jag lägga ihop omfången om tio rosor till en stor med tjugo rosor , 


Bilden ger inte gåvan rättvisa för isåfatt skulle det ha vart ett varmt hjärta med på bilden för det är så jag känner för alla gåvor och tankar som ni sänder mig!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Åh vilka underbara rosor till en underbar tjej! Kram

2011-03-05 @ 13:12:37
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas du förstår hur mycket vi ser upp till dig och hur mycket vi tänker på dig. Massor med kramar.

2011-03-07 @ 11:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0