jahaja

Idag sov jag till två, 
sen fick jag frukost/lunch/middag typ,
Spagetti med köttfärsås , supergott!
Sen har jag långstamt gjort iordning mig,
senare skall jag och pappa hämta Syster min, 
vi skall baka chokladbollar, och imorgon skall vi leka,
så idag får Hon sitt lilla paket som hon längtat efter, thihi,

nu sitter jag mest och tar det lugnt,
kanske tittar på nån film under tiden jag väntar på att vi skall hämta henne, 
hon skall äta middag med pojken sin först så vi skall hämta henne typ sex eller nåt sånt ,


hoppas ni mår bättre än jag just nu! 
Kram !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Mimmi

Tack Becca! du är verkligen en underbar människa! <3

2011-03-13 @ 18:19:50
URL: http://mimmisofiepoulsen.webblogg.se/
Postat av: Anki

Saknar dej hjärtat!

2011-03-13 @ 19:54:51
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Ja åt makaroner med köttfärsås. De va också gott.

2011-03-13 @ 20:40:28
Postat av: Sofia

Hoppas vi kan träffas snart igen. Massor med kramar.

2011-03-14 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0