Somna gott

Nu är jag ren, såå skönt det var att duscha!
och tvätta peruken slipper jag göra själv för min underbara pappa gör det åt mig!
glömde berätta att jag såg meangirls 2 förut och den var bra! inte en direkt kopia av ettan som det brukar vara med uppföljare men ändå så är det samma på något vis,
och Just det jag har testat att somna till CD:n "somna gott"  i några dagar nu och det funkar verkligen!

Snart blir det till att sova,
ska bara hålla koll så att pappa inte glömmer av att skölja peruken,
för först skall den ligga i schampo i tio min, och nu skall den ligga i balsam i tio min, 
vet inte om det händer nåt om den ligger för länge men vill inte ta några risker, 
och jag vet att pappa är lika glömsk som jag är. 
Peace!


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sofia

Kul att den hjälpter dig. Massor med kramar.

2011-03-21 @ 11:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0