Becca is dirty ;)

Idag har jag bara chillat och sett på film ochh scrapbook:at (säger man så?) hade inte ens tänkt tanken på att göra iordning mig, men så ville jag ta bild så ni kunde se mig, så för er skull sminkade jag mig, så ni slapp se monstret hehe., har inte duschat sen i torsdags så jag luktar inte gott, så det är duschen jag kommer befinna mig snart hehe, sen så ska jag tvätta peruken för den luktar inte så gott då jag inte tvättat den sen innan begravningen, och jag har svettats mycket i den det senaste, både morfinet och det blandde vädret gör mig varm och kall till och från, skitjobbigt, man skulle nästan kunna tro att jag redan kommit till klimakteriet :O


Efter den äckliga faktan så tänkte jag ge er ett litet smakprov på min scrappbooking, då jag även hållt på med fler sidor så är jag inte färdig än, ni kommer inte få se de andra sidorna här på bloggen för det är personliga grejer, pärmen skall fyllas med mitt liv kan man typ säga., :)


Sen tog jag några bilder med webcameran ;)


nu blir det duschen! najs price fågelbajs (som jag brukar säga)
sov så sött! :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Det finns nog ingen bättre beskrivande term än att säga att man scrapbookat.

2011-03-20 @ 00:06:38
Postat av: Sofia

Ska bli kul att se din scrapbook så småningom, du har säkert en massa jättefina bilder och grejer däri. Massor med kramar.

2011-03-21 @ 11:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0