Onsdag: 2 Mars, 2011

Att man kan gå i sömnen vet alla  att man kan göra, men inatt hittade mamma mig i köket, sittandes och åt smörgåsrån med smör och ost, kanske drack jag oboy också men deet vet vi inte säkert. Men inte f*n kommer jag ihåg ett dugg av det dår så jag måste ha sovit? 
jag minns ju att jag var hungrig när jag la mig
I alla fall så fick mamma lws a k

Senare idag så blev jag riktigt så jag sov typ miiddag innan middagen för mamma började med maten och sen väckte pappa mig när det var dags att äta, Makaroner med köttfärsås, fy satan vad gott det var!

Eftersom blogse dr har haft problem  idag så skrivs detta vid halv fyra, och snarrt skall jag dra ut pappa till IKEA  tror jag. Någonstnns måste vi i alla fall för jag får panik om jag inte får komma ut en stund om dan. Klarar inte av 24timmar inomhus nu. Skulle kunna ta promenad men måste i så fallnkunna prata av mig om mina känslor och så, och det funkar ju inte riktigt när man är ensam, och jag måste ju typ boka tid, för vänner både på grund av mig och även vännerna,,


Nu är klockan halv nio och jag tittar på det andra avsnittet Firefly.
Vi var på ikea där jag fick köpt mina dvdhyllor.
men nu ska jag se klart avsnittet  på firefly.



jag somnade till avsnittet  och kom på att jg skulle skriva detta, det tog en timma om än mer bara för att jag somnar till hela tiden, nu SKA jag sova på riktigt, Nattinatti peopöe!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Gomorron Rebecca!

Hoppas att du har sovit gott i natt, utan att nattvandrat.

Det är ju bra att det finns affärer att handla i så kommer man ju ut en stund. Jag älskar också det.

Att köpa något på Ikea är ju också ok om man vill ha lite att göra. Att skruva ihop tar ju också sin tid. (Inte min grej)

Du får ha det bäst!

Kram Elisabet

2011-03-03 @ 07:05:56
Postat av: Stefan L

Snart kanske du skriver i bloggen i sömnen? ;)

2011-03-03 @ 11:26:37
Postat av: Sofia

Hej hoppas du får komma ut och göra någonting i alla fall. Tänker på dig . Massor med kramar.

2011-03-03 @ 11:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0