ja ni hörde rätt ;)

Resten av dan blev bättre,

träffade jennie en stund, inte länge eftersom jag skall upp så tidigt imorgon, men det räckte för saknat henne, det har jag gjort. 

har sett två avsnitt av firefly och jag giller den riktig mycket, 


Jag tjuvfotade när pappa körde oss till sjukhuset.



Sen försökte jag och jennie få en bra bild men vi orrkade bara två försök och denna blev bäst :)


nu ska jag sova, ja ni hörde rätt, klockan är inte ens åtte riktigt än, men jag skall upp vid sju imorgon för att gå på begravning:(



Nattinatti allihopa :

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Jo, firefly e bra serie. Jäkligt konstigt att de la ner den.

2011-03-04 @ 08:20:44
Postat av: Sofia

Kul bilder. Ha det bra, massor med kramar.

2011-03-04 @ 12:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0