Nu är jag tillbaka! :)

Hej förlåt för att jag vart borta men det hela började med att jag spydde på natten mellan lördag och söndagen ,
på söndagen när jag vaknade mådde jag fortfarande illa och klarade inte av att ta tabletterna vilket ledde till att jag hade ont som satan, 
vi åkte til sjukhuset, eller njae, mamma och pappa drog mig till sjukhuset för jag klarade inte av att röra mig typ, så jag fick åka upp till avdelningen med min kära vän rullisen, 
vad som hänt på dagarna vet jag inte då jag mest legat och sovit för mitt crp (infektionsvärde) låg som högt på 350, en normal influensa har man nånstanns mellan typ 10 och 100, så ni förstår kanske hur utslagen jag var, dagens värde vart ialla fall 57 så det hr gått ner en massa, och jag fortsätter att försöka få ner det med hjälp av antibiotika. 

Om ni vill ha en lite mer "berättelse" om vad som hände så har pappa bloggat under dagarna. för att komma till hans blogg tryck -->HÄR<--


Förövrgigt så För er som inte viste vad det var för "roligheter" som vi gjorde var att vi var på Universeum. Då syster hade vart typ christophers "assistent" och därmed en del av "filmteamet" så fick hon fyra fribiljetter som hon var snäll och delade med mig, mamma och pappa. Sen efter så bjöd jag dem på den grekiska restaurangen Mykonos, våran favorit det kan ha var så att eftersom jag var den enda som valde kycklingen kanske det var därför jag spydde senare på natten och några gånger till. men om det var "matförgiftning" borde väl inte jag fått så höga infektionsvärden? jaja vad dvet jag, det kanske var kaka på kaka som man brukar säge och så blev det för mycket helt enkelt?


Har inte orkat lägga över bilderna jag tog från mobilen på Universeum så jag kopierade denna från pappas blogg..

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Skönt att du är hemma igen!

Kram/Elisabet

2011-03-31 @ 18:03:04
Postat av: Stefan L

Va bra du e tillbaka igen.

2011-03-31 @ 18:41:45
Postat av: Gyunnel L

Välkommen tillbaka hem igen....och till din egen goa säng...

varm kram

2011-04-01 @ 00:20:05
Postat av: Sofia

Skönt att du är hemma igen, har saknat dig . Massor med kramar.

2011-04-01 @ 11:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0