vill bara försvinna,,

hej, jag tog extra lugnande tablett imorse vid sex när jag inte kunde somna igen,
så idag har jag i stort sett vart en zoombie fram tills vi åt vid fem, 
efter det gjorde jag iordning mig på typ femton minuter för att åka med och hämta syster i lindome,
på hemvägen fick jag pappa att svänga in på maxi, 
ni förstår när jag är på dåligt humör så tröstäter jag (jag hatar det men kan inte sluta trots att jag försöker)
Så jag fick pappa till att köpa mer daimglass (har ätit typ ett halvt paket om dan det senaste :O sjukt)
sen så fick jag även två milkyway (ännu mer dumt som jag inte borde ha)
och så två chokladbollar (den ena var till annika, men en sån chokladboll är ändå rätt mycket särskillt tillsammans med allt)
jag fick två suddigum också, det var det enda nödvändiga av de olika grejerna. 

nu sitter jag och äter glass,
trycker i mig och njuter samtidigt som jag bara känner mig fet och önskar jag kunde sluta äta, 
funderar på att sluta med dom tabletterna som gör mig hungrig men då lär jag bli ännu tröttare och få mer ont igen, 
men vad ska jag välja? jag sitter ju ändå hemma hela dagarna så att hålla energin uppe är väl inte så viktigt, jag vill ju inte sluta med att se ut som en val bara för att jag trycker i mig nåt varje gång jag tänker vissa tankar, 

jag äter upp glassen sen tror jag nog at jag tar klockan åtta tabletterna som jag skjutit på nu i tjugo minuter för att jag inte orkar gå och hämta asken, (sån där 'dosett' som gamla tanter och gubbar har °Den största också som om det skulle få mig att må ännu bättre° ) och sen tar jag nog sömntabletterna, alla som jag ska ta plus de lugnande så att åtminstone denna dan kan försvinna..

Imorgon händeer i alla fall nåt kul, för då ska jag till optikerna och fixa linser,
(vilket jag velat ha sen innan jag skaffade glasögon) .  
sen kanske jag hänger med till kungsmässan igen för syster ska klippa sig vid fyra,
hon har egentligen inte råd så jag har gett henne pengar till det,
men jag tänkte att om hon orkar, vill och kan, så kanske vi kunde kolla kläder lite,

nu är glassen inte hela, men den jag hade i tallriken slut så jag skall dra nu,
vi ses när vi ses och hörs när vi hörs. bye

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Du måste ju såklart själv bestämma hur du vill göra, men ja tycker inte du ska va rädd å äta hur mkt du vill. Av de bilder så jag har sett så verkar du absolut inte vara fet. Sen har olika personer olika förbränning, de e också en faktor som spelar in.



När jag känner hungern komma krypande brukar jag skala morötter å äta som snacks. En annan grej som är mättande för mig är gurka. De använder jag för att döva hungersuget när jag vill inte vill äta ngt som man blir fet av. Vitkål är också en favorit att knapra på.



Ibland om jag har känt hunger så har jag också stekt upp lövbiff. De innehåller inte så mkt som man blir fet av. Å så äter ja de utan ris. Så de blir lite som en sån här LCHF-diet.



2011-03-06 @ 21:35:42
Postat av: Anonym

Om jag hade vart du hade jag ätit mängder med prinssestårta, kanelbullar, chips, Ben&Jerry! Lev livet. Gör saker du inte hade gjort annars, var fri! Lycka till!

2011-03-06 @ 21:43:51
URL: http://mayafredin.blogg.se/
Postat av: Elisabet Roslund

Hoppas du får en natt med fina drömmar. Att din dag i morgon blir en dag med en massa shopping. Att dina linser blir så som du vill ha dom. Att du njuter av en extra kaka utan att få dåligt samvete.

Kram och sov gott, det ska jag göra nu.

2011-03-06 @ 21:59:15
Postat av: Sofia

Hoppas du snart känner dig lite bättre och att du får sova bra och att det funkar bra med linser och ät vad du vill .Kramar.

2011-03-07 @ 11:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0