så långtråkigt att vara arbetslös...

SenasteFacebookstatus:
"tittar på "tusen gånger starkare" och äter godisskivor istället för chips, så nyttig jag känner mig nu, :)"

jag åt gröt efter gurkan, kom på att det inte var sötsug som jag ville ha utan det var ju riktig hunger, men jaja det var ändå gott med Gurka :)

nu Tittar jag på Firefly, sen skall jag nog sova,
Imorgon jobbar pappa och mamma jobbar två timmar,
fast hon lär vara hemma innan jag vaknar ändå.
så no lonetime for me, 
funderar på vad jag ska göra imorgon...
det är rätt så tråkigt att ha hoppat av skolan och vara arbetslös,
i alla fall de dagar då man inte skall till sjukhuset, eller har bestämt nåt, 
Alla andra är ju i skolan, och efter skolan har dom läxor eller träning, pojkvänner eller andra kompisar, 
såå segt !!

Jag skall i alla fall på bio på fredag med Jennie och Rasmus, 
sen är det kalas på lördag, Farfar som fyller år,,
(Han kom aldrig till mitt kalas, och då hade jag till och med två försök, fick min present lite skymundan på farsdag,, känns ju sådär... hade läget vart annorlunda och jag inte vart så snäll så hade jag kanske övervägt att inte hänga med dit...)
Söndag blir kanske vilodag? som det är tänkt??

JAG ÄR FAST I FIREFLY, HUR SKA JAG KUNNA STOPPA MIG SJÄLV FRÅN ATT TITTA?



BYEBYE FIREFLY ;)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Du ska inte stoppa dig själv från att titta. Du ska se och njuta av varje avsnitt. Firefly va bra serie.

2011-03-09 @ 08:01:35
Postat av: Sofia

Ja, titta så mycket du kan när det är något du verkligen gillar. Massor med kramar.

2011-03-11 @ 12:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0