Packlista!

Hej! 

Jennie har redan packat inför England så jag ligger lite efter, men det beror på att jag har så lite kläder att jag inte kan packa så långt i förväg, 

Men det var inte det jag skulle säga utan jag skulle vilja be er om en sak. 

Kan inte ni skriva en eller två saker som jag borde ha med mig så jag inte missar någonting? Ni är redan underbara men om ni kunde skriva det så vore ni änglar allihopa! 

Tack på förhand! <3

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Okej, här e nåra grejer, ta va du behöver från listan:



-Kamera

-karta

-programmera in ICE i mobiltelefonen

-Mediciner

-Mera mediciner

-Kortlek

-reseguide

-plåster

-adresser till alla du ska skriva vykort till men de går ju bra å göra sånt elektroniskt nuförtiden

-färdkost



finns nog mer ja fyller nog på mer sen när ja inte e på jobbet.



2011-05-02 @ 16:07:26
Postat av: Elisabet Roslund

En varm tröja/jacka (alltid skönt att ha)

inneskor på hotellet

pengar, pengar massor av pengar(pund)eller kort

mobiltelefon och laddare

2011-05-02 @ 16:11:18
Postat av: Emelie

-pass

2011-05-02 @ 17:31:16
Postat av: camilla

Våtservetter! Räddare i nöden när det inte finns vatten nära. Öronproppar om det blir svårt att sova. Ha en härlig resa, ha roligt! Var rädd om dig. Stor kram.

2011-05-02 @ 19:02:38
Postat av: Anki

Adapter till eluttag! Viktigt!

2011-05-02 @ 21:32:53
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Anonym

Något roligt att göra på hotellet när det börjar bli sent. Ha det så trevligt.

2011-05-03 @ 11:31:13
Postat av: Mimmi

Mig! Haha ne men kamera så man får se hur ni haft det! sköna skor och en kortlek! :)

2011-05-04 @ 16:12:22
URL: http://mimmisofiepoulsen.webblogg.se/
Postat av: När livet får en andra chans - Beatrice Reimertz

Hoppas du får det bra i England! Kram

2011-05-04 @ 20:48:57
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0