Imorgon då gäller det,

Kolla vad jag fick av systers pojkvän, Christopher!!



Idag har jag bara vart på banken , lämnat hyrfilmer och fixat papprena som låter mig gå igenom tullen med tabletterna., sen kom syrran och christopher hem en snabbis då jag fick både Gizmo och filmen Gremlins ↑
en snabbis och lämnde tillbaka den mobilhållaren till bilen som pappa inte valde, (han fick nämligen välja mellan en man sätter i fläkten och en man trucker fast med propp i glasrutan, han valde den första då den andra inte passade, fy att inte vi såg det innan vi köpte den, fast den är dyrare så pappa skall beställa en sorts mobilstrumpa om ni fattar, som jag skall betala)
sen så åkte vi hem och jag har packat och dubbelkollat allt och fyllt tabletterna i rätt mängd..


Jag hostar typ varje gång jag pratar eller anstränger mig, typiskt nu när jag åker imorgon men ingenting skall förstöra min resa , inte om jag får bestämma!!
snacka om att jag pirrar i kroppen av spänning! jag försökte ligga still och sova nyss men det gick inteså jag fick sätta på ett till avsnitt av NCIS kanske jag blir lugnare med tiden..


Jag lovar att jag ska försöka blogga lite varje dag och/ eller kväll från hotellets enda turistdata. 
Hahahhaha när jag skulle skriva hotellets så skrev jag sjukhuset av vanans makt, typ vart där FÖR MYCKET?
men i alla fall jag skall se till att ni blir uppdaterade på vad vi gjort i england, men det blir inte långa inlägg tror jag för att det kostar alldeles för mycket för bara några minuter... men är man desperat så är man;) 

Godnatt mina vänner, flyget går halv tolv så från och med då får ni inte ringa eller sms:a mig (OM det inte är AKUT!!!) förren jag landar i sverige igen på måndag typ kvart i sju på kvällen!

Ha det bra när jag är borta och sakna mig inte för mycket ;)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Jag kommer att sakna dej iallafall skicka ett sms och berätta hur ni har det! Tusen kramar!!!

2011-05-04 @ 23:53:07
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Elisabet Roslund

Vill önska dig en riktigt, riktigt, trevlig resa!!!!!

Kommer att sakna dina inlägg på bloggen men väntar med spänning tills nästa vecka då vi får läsa om allt du/ni varit med om.

Stor Kram/Elisabet

2011-05-05 @ 07:57:00
Postat av: anna

Ha det så kul i London.Det ska bli roligt att få höra sen hur du har haft det. Kram

2011-05-05 @ 10:15:49
Postat av: Gunnel L

Klart att vi kommer att sakna dig här på bloggen men unnar dig VERKLIGEN denna resa...och väntar med spänning att få höra av dig..

Varm kram

2011-05-05 @ 10:33:40
Postat av: Sofia

Jag hoppas ni får det riktigt kul och spännande i London , det ska bli kul att läsa om vad ni haft för er när du skriver på bloggen nästa gång. Massor med kramar.

2011-05-05 @ 11:56:44
Postat av: Stefan L

Busa inte sönder hela london nu! Eller okej ni får busa sönder hela london. Visa de där engelsmännen hur en slipsten ska dras.

2011-05-05 @ 13:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0