halsningar fran england!

hej allihopa, nu ska jag forsoka att skriva ett inlagg utan aao ja ni fattar nog...

nar vi landade igar skyndade vi oss att ta oss igenom den stora flygplatsen Hathrow. sa nar vi satt pa taget var jag redan helt slutkord. har svart att andas nar jag anstranger mig mycket...
nar vi kom in pa hotellet somnade jag. (men bara for att ladda batterierna) medan jennie spelade lite olika pa hennes dator, tyvarr har vi inte wifi pa hotellet sa vi star i lobbyn och bloggar... 

eftr sovandet tog vi en prommenad i omradet vid hotellet och at jattegod cheesburgare med tjocka pommes i cafet i parken har..

idag besokte vi madame tussaude det var jattehaftigt och i biljettpriset ingick 4d-bio med superhjaltar :-)
sen halsade vi pa hos sherlock holmes, by that time i was exhausted {stavas?} plottsligt gick det forbi muslimsa demostranter vi vagade inte ga ut forren dom forsvann,, dom skrek typ obama ar terrorist, ochbin ladin ar deras fralsare.. sjut!!!

da jag var helt slut och ganska radd sa akte vi underground hem igen, annars skulle vi ha akt london eye, men vi tar det imorgon eller pa sondag..

ja justdey ja, nar vi var pavag hit sa var det en snall man som hjalpt utmattade mig att bara min resaska han ar jag skyldig ett storttack! :-)

nu borja tidn ta slut, bloggr mer pa lordag eller sondag.  hopas ni har det bra i kalla sverige for har ar et VARM!

forsoker dricka sa mycket vatten jag kan n for tidigare nar jag intehd gjrt det sa kandes det som om jagskull svimma ,,, men jg sov en stund och nu mar jag battre..

Ha det bast! kramar!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Benny

Ta det lugnt.. Ni hinner med London.

Vi är glada för att ni har lyckats komma till London och vara för er själva. Njut!

2011-05-06 @ 22:32:51
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Benny

PS Tyvärr kommer det att vara dåligt väder i morgon (lördag) i England, så passa på att shoppa. Ta London Eye på söndag i stället.

2011-05-06 @ 22:53:31
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag håller med din pappa ta det lugnt och njut! Kram

2011-05-06 @ 22:54:01
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Gunnel L

Försök att ta allt i den takt som kroppen säger att du skall göra...Lyssna på dessa signaler, och jag lovar att ni kommer att få en UNDERBAR resa. Forcera inte fram utan njut av allt i lugn och ro. Ha en fortsatt fin resa,,,Kram till er bägge !

2011-05-06 @ 23:12:06
Postat av: Stefan L

Ja läste på nyheterna att de varit en del demonstrationer. Tokigt att ni skulle hamna i en. Kör hårt. Men inte för hårt.

2011-05-07 @ 08:35:26
Postat av: Elisabet Roslund

En hälsning från Malmö till London!

Ha det bra båda två!

Kram

2011-05-07 @ 09:40:07
Postat av: Benny

Hmm, hoppas att väderkartan är felaktig. Dom visar regn även på söndag i England.

2011-05-07 @ 11:31:36
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Benny

Enligt BBC News blir det bättre väder idag, halvmulet. Ta London Eye idag i stället för söndagen, som BBC har lovat regn i London. Men det är bara ni på plats som verkligen vet vad det blir för väder.

Hoppas att du orkar göra något roligt idag.

2011-05-07 @ 12:59:02
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag hoppas du tog kort eller nåt på Madame Tussauds , hade verkligen velat sett bilder därifrån. Ha det så kul och hoppas du får åkt London eye. Massor med kramar.

2011-05-07 @ 13:06:38
Postat av: Mimmi

<3 <3 <3 <3

2011-05-07 @ 18:40:32
Postat av: Glömmer dig aldrig

Requiescat in pace.

2011-05-08 @ 01:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0