lycka

ÅÅh det var riktigt mysigt att titta på film med päronen som vi alltid brukar göra på helgerna om det inte är nåt speciellt som händer, det var ju ett tag sen nu eftersom jag opererades och så har ju Dennis vart här och massa grejer som man gör under sommaren, vilket har lett till att man inte suttit inne och tittat på film eller tv tillsammans på det sättet som man gör under vintern, det som jag tycker är jättemysigt! 

Idag skall vi äta middag hos mormor och morfar, kallops blir det, ååh ännu mera lycka, jag gillar min släkt, visst är dom kanske lite högljuda och ganska på men dom är ändå min släkt och jag älskar dom!

nu ska jag bara komma på något att göra för att få tiden att gå tills dess att vi ska åka, hmm kanske se någon film? kan ju inte se dom vi hyrde igår för det är ju inte snällt mot mamma och pappa att titta i förväg för då kommer jag ju inte vilja se dom igen nu den närmaste tiden direkt,, men jag har ju massa filmer så nåt ska jag nog kunna skrapa fram. 

hejdå!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0