dag ett

Hej sorry jag inte uppdatera igår, men hade inloggnings problem ,, 

aja de e ganska avårt att hålla sitt löfte eftersom det var några kockar på sjukhuset igår som lagade mat, och till efterrätt blev det choklad muffins och glass, men då gjorde jag så att jag åtminstone hoppade över glassen, men att inte ta något hade ju dom kanske tagit som en förolämpning ;)  och sen så har jag upptäckt att jag måste ha ett undantag till, jag köpte vatten igår men det räckte inte riktigt eftersom jag måste dricka nästan två liter om dan, just nu, så jag får dricka varm choklad, men endast på sjukhuset... jag rörde på mej lagom mycket igår, det känns som om det går lite framåt alle fall, åt till och med grönsakerna på frallan ;)   hahaha..

idag skall jennie med mej till sjukhuset, och sen ikväll är det övernattning med gamla konfagruppen, mkt kul :):) men vet inte om jag hinner uppdatera mer idag , men skall försöka, 


hahah jag ooch jennie kollade igenom alla hennes gamla bilder på bilddagboken, och då hittade vi det roligaste spontana skämtet vi har haft,, det går så att..

Jennie frågar mej : varför ligger det ett värmeljus på golvet ? (och pekar på ljuset som ramlat ur hyllan på golvet)
Jag svarar : det är Golvvärme .. hahaha kanske inte så kul för er men den va ju lixom klockren ' xD



jaja vi ses :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0