orkar inte..

cellgifter cellgifter cellgifter, pallar inte mer,
måste upp tidigt för att åka till sjukhuset och sitta där i ca fyra timmar,
Dennis åkte hem idag också,
så nu är jag ensam, trött och utsliten,
skall ha cellgifter imorgon och på lördag med så jag får inte sova ut fören på söndag,
hoppas värmen sjunker lite tills dess, för jag tror inte jag pallar den,
inte nu, och jag har sååå ont i benet från operationen, mest gör det ont i knät,
vill inte ha ont mer, men jag får la stå ut ett tag till antar jag...
så ont, så trött, skall sova nu, försöker uppdatera igen imorgon,
natti people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Milla

Stackars dej. Jag kan inte ens i närheten föreställa mig hur du har det. Men jag hoppas att du orkar att du orkar kämpa för att bli frisk. Lilla söta pyre. Jag lovar att skicka tillaka Dennis till dig så fort det går. Va arg va ledsen det måste du vara! Men ge inte upp pyret. Saknar dig. Stor kram.

2010-07-15 @ 22:47:12
Postat av: Gunnel L

ORKA ORKA ORKA..det är så lätt för oss andra att säga detta, men ibland MÅSTE du få lov att känna precis som du gör nu Rebecka. Svackorna kommer det kan vi MYCKET väl förstå och lev ut din ilska då..sedan kommer du tillbaka,

starkare igen...

bamsekram från Gunnel

2010-07-15 @ 22:47:51
Postat av: Gunnel L

Milla, jag hoppas att du förstår att det inte var riktat till dig då jag skrev att det är lätt för oss att säga ORKA. Jag menade att det är lätt för MIG och oss andra att säga orka..OCH jag håller med Milla klart att du skall orka kämpa, Rebecka, ALLA vill vi ju att du skall bli frisk igen..så fort som möjligt..och slippa allt ont.

kram till dig igen och till dig Milla

2010-07-15 @ 22:57:56
Postat av: Milla

Hej Gunnel, det är lugnt. Jag vet åxå att det är lätt för oss andra att stå vid sidan o hejja på ;-), därför skrev jag inte att Becca måste orka, jag skrev att jag hoppas. Och jag hoppas vill o tror av hela mitt hjärta. kram Tillbaka.

2010-07-16 @ 08:15:30
Postat av: Annika

Jag önskar att jag kunde ta din smärta ifrån dig. Jag har sett dig lida av smärta så mycket nu att jag tycker det räcker. Du kan i alla fall tänka på att detta förhoppningsvis är den sista gången du behöver känna sådan smärta. Sedan så undrar jag om du vill hitta på något med din syster på söndag eller måndag eller nått? =)

2010-07-16 @ 11:53:08
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0